چگونه ظرف مناسب فر را انتخاب کنیم؟

چگونه ظرف مناسب فر را انتخاب کنیم؟

چگونه ظرف مناسب فر را انتخاب کنیم؟

چگونه ظرف مناسب فر را انتخاب کنیم؟ : لازانیا، گوجه‌فرنگی شکم پر، کباب یا یک گراتن خوب می‌خواهید؟ برای این، شما هنوز هم باید ظروف فر لازم را که با ایجاد دستور العمل های خلاقانه شما سازگار است، در اختیار داشته باشید. این خوب است، ما توصیه های زیادی برای پیدا کردن و انتخاب ظروف فر مناسب برای استفاده روزانه خود داریم. راهنمای پیرکس ® را دنبال کنید

چه ماده ای را باید برای ظرف پخت انتخاب کنید؟

مواد یکی از معیارهای اصلی است که هنگام انتخاب ظرف پخت باید در نظر گرفته شود. تا به امروز، ظروف فر از شیشه، سرامیک، چینی، فلز و چدن در بازار وجود دارد. ما مواد مختلف موجود در بازار را خلاصه می کنیم تا قبل از رفتن به یک جلسه خرید آشپزخانه در نظر گرفته شود.

ظرف شیشه ای

این یکی از محبوب ترین مواد در آشپزخانه است. اما مراقب باشید، همه ظروف شیشه ای به یک اندازه گرما را تحمل نمی کنند زیرا فقط آنهایی که از شیشه بوروسیلیکات ساخته شده اند برای استفاده در فر مناسب هستند. ظروف شیشه ای بوروسیلیکات می توانند در برابر دمای شدید مقاومت کنند و در برابر شوک حرارتی مقاومت کنند، در حالی که به راحتی قابل شستشو هستند. توضیح کوچک: آنها به راحتی در ماشین ظرفشویی می روند.

تمامی ظروف پیرکس ® از این ماده ساخته شده اند. به عنوان یک امتیاز، آنها ارزش بسیار خوبی برای پول دارند، سالم و بادوام هستند و در برابر خش مقاوم هستند.

ظروف فلزی

مزیت بزرگ آنها احتمالاً سهولت قالب گیری است. در واقع پوشاندن این نوع ظرف پخت با پایه های به اصطلاح بافت نچسب کاملاً متداول است. این مورد در مورد محدوده asimetriA فوق العاده مقاوم ما نیز صادق است که با دسته های ارگونومیک XXL نیز طراحی شده است.

ظرف چدنی

یک کلاسیک اجدادی، تقریباً نشکن و امکان پخت یکنواخت و خوب را فراهم می کند. آنها به ویژه برای غذاهایی که روی حرارت کم پخته می شوند مورد استقبال قرار می گیرند. نقطه ضعف آنها، چون باید یکی بود، احتمالاً قیمت بسیار بالای آنها باقی می ماند.

ظروف سرامیکی

درست مانند ظروف شیشه ای، ظروف سرامیکی در برابر دمای شدید بین 20- تا 250 درجه سانتی گراد مقاومت می کنند. این ماده توزیع خوب حرارت فر را تضمین می کند و به طور کلی در معرض خراش نیست. بنابراین اگر دوست دارید مستقیماً در ظرف را با چاقو برش دهید، این نکته خوبی است.

ظروف چینی

ظروف ساخته شده از چینی برای تهیه شیرینی مناسب هستند زیرا به اصطلاح به دمای متوسط ​​علاقه دارند. و درست مانند شیشه، بو را جذب یا حفظ نمی کنند.

تا زمانی که به اجاق گاز یا اجاق مایکروویو مجهز شده باشید، ظروف فر واقعاً در آشپزخانه شما ضروری است.

همچنین میتوانید مطالعه کنید : چگونه آشپزی با کمترین هدررفت مواد غذایی داشته باشیم؟

در مورد عملی بودن و تطبیق پذیری چطور؟

ظرف فر شما بیش از هر چیز باید کاربردی باشد! یعنی مطابق انتظارات و عادات آشپزی شما باشد. بنابراین، اگر اندازه فر شما اجازه می دهد، به مدل های طراحی شده با دسته های پهن با دستگیره نگاه کنید.

از نظر تطبیق پذیری، می توان از ظروف فر به عنوان ظروف نگهداری برای نگهداری یا نگهداری مستقیم در یخچال یا فریزر استفاده کرد. برای انجام این کار، مدل‌هایی را انتخاب کنید که مستقیماً با درب هوابند فروخته می‌شوند. یک خرید کاربردی، بادوام و بهداشتی! به عنوان یک امتیاز، درب ها در برابر بوهای یخچال محافظت می کنند و اجازه نگهداری طولانی مدت بدون از دست دادن طعم را می دهند.

در مورد شهرت برند چطور؟

قبل از خرید، مهم است که همیشه از برند مطلع شوید تا مطمئن شوید که تمام ضمانت‌ها را دارید. در Pyrex®، ما هر کاری که می توانیم انجام می دهیم تا بهترین پیشنهاد و بهترین ارزش برای پول را به شما ارائه دهیم. تولید فرانسوی، سنت، نوآوری، پایداری، مواد سالم و قیمت های منصفانه وعده هایی هستند که ما قاطعانه به آنها متعهد هستیم. علاوه بر این، برای کم‌ترین بودجه، می‌توانید مدل‌های ما را با قیمت‌های پایین از طریق برگه «تبلیغات» ما پیدا کنید.

مشاهده جدیدترین فنجان لومنیارک

کیفیت ساخت چقدر مهم است؟

کیفیت ساخت، مانند شهرت برندی که انتخاب می کنید، تضمین واقعی ایمنی و رضایت است. مارک های معروف به دلیل تولید فرانسوی خود را انتخاب کنید که متعهد به نوآوری هستند و محصولات سالم را تضمین می کنند.

چگونه سایز مناسب را انتخاب کنیم؟

نکته دیگری که هنگام خرید ظرف پخت باید به آن توجه کنید: اندازه، که هم عرض، هم طول و هم عمق را شامل می شود. بدیهی است که ما ظروف یکسانی را انتخاب نمی کنیم، چه تنها باشیم و چه باید به یک خانواده 4 یا 6 نفره غذا بدهیم. به همین ترتیب، اگر دوست دارید مرتب از مهمانان دعوت کنید، غذاهای اضافی مناسب برای وعده های غذایی مناسب برنامه ریزی کنید. به همین ترتیب، مطمئن شوید که ابعاد ظروف شما با اندازه فر شما مطابقت دارد. حیف است که نتوانید از ظروف خود به این دلیل استفاده کنید.

علاوه بر این، ما از ظروف مستطیلی یا مربعی برای غذاهایی مانند لازانیا، کباب، غذاهای آب پز، بیضی شکل برای گوشت در سس یا گراتن و گرد برای شیرینی ها استفاده می کنیم. اما البته این یک قانون اجباری نیست.

بسته به بودجه شما، بهترین کار این است که مجموعه ای با اندازه های مختلف تهیه کنید تا همیشه ظرف مناسب با نیاز خود را در دسترس داشته باشید.

این مطلب در تاریخ 10 خرداد 1403 در وبلاگ آموزشی فروشگاه لوازم آشپزخانه ایران هوم ور بارگزاری گردید.

منبع : https://pyrex.co.uk/blogs/blogs/how-to-choose-the-right-dish-for-the-oven

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *