Categories: آشپزخانه

دستور پخت کوکی با چیپس شکلاتی خانگی

دستور پخت کوکی با چیپس شکلاتی خانگی در ظرف پیرکس : اینها بهترین کوکی های شکلاتی نرم هستند !چه چیزی این کوکی‌های شکلاتی را به بهترین شکل تبدیل می‌کند؟

به نقل از ویکی پدیا :

کوکی یک میان وعده یا دسر پخته است که معمولاً کوچک، مسطح و شیرین است. معمولا حاوی آرد، شکر، تخم مرغ و نوعی روغن، چربی یا کره است. ممکن است شامل مواد دیگری مانند کشمش، جو دوسر، چیپس شکلات یا آجیل باشد.

چیزی که من در مورد این دستور غذا دوست دارم این است که بسیار آسان است، و می تواند تبدیل به “دستور پخت کوکی با چیپس شکلاتی خانگی” شما شود.

دستورالعمل تهیه کوکی با چیپس شکلاتی خانگی در ظرف پیرکس

1-فر را با دمای 350 درجه گرم کنید. کره را حدود 40 ثانیه در مایکروویو قرار دهید تا ذوب شود. نباید داغ باشد – اما تقریباً باید کاملاً به شکل مایع باشد.
2-با استفاده از همزن دستی یا همزن برقی کره را با شکرها داخل کاسه پیرکس ریخته و هم بزنید تا کرم رنگ شود. وانیل و تخم مرغ را اضافه کنید؛ با سرعت کم هم بزنید تا جا بیفتد – 10-15 ثانیه یا بیشتر (اگر تخم مرغ را برای مدت طولانی هم بزنید، کوکی ها سفت می شوند).
توسط فروشگاه لوازم آشپزخانه ایران هوم ور منتشر شده در 19  سپتامبر 2024
3-آرد، جوش شیرین و نمک را اضافه کنید. مخلوط کنید تا خرد شود. از دستان خود استفاده کنید تا کرامبل ها را به هم فشار دهید تا به صورت خمیر درآیند. باید یک توپ بزرگ را تشکیل دهد که به راحتی قابل حمل باشد (درست در مرحله بین خمیر “مرطوب” و خمیر “خشک”). شکلات چیپسی ها را اضافه کنید و با دست اضافه کنید.
4-خمیر را به 12 توپ بزرگ (یا 9 تا برای کوکی های فوق العاده عالی) بغلتانید و روی یک ورقه کوکی قرار دهید. به مدت 9 تا 11 دقیقه بپزید تا کوکی ها پف کرده و خشک شوند و به رنگ طلایی شوند.
*اخطار دوستان: بیش از حد پخت نکنید. این توصیه احتمالا روی هر دستور کوکی در همه جا نوشته شده است، اما این برای نرم نگه داشتن کوکی ها ضروری است. آنها را بیرون بیاورید حتی اگر به نظر می رسند هنوز پخته نشده اند.
5-بگذارید حدود 30 دقیقه یا بیشتر روی تابه پیرکس خنک شوند . آنها فرو می روند و به این شیرینی های متراکم، کره ای و نرم تبدیل می شوند که بهترین ها در تمام زمین هستند. اگر در ظرف دربدار پیرکس نگهداری شوند، باید چند روز نرم بمانند. من هم دوست دارم آنها را فریز کنم.

در تمامی مراحل میتونید از ظروف پیرکس اصل فرانسه استفاده کنید

کوکی‌های شکلاتی: سوالات متداول

چرا کلوچه های من صاف شدند؟

سه نکته مهم در مورد این دستور عبارتند از: 1) آب کردن کره، 2) اضافه کردن آرد کافی، و 3) پخته نشدن برای مدت طولانی. اگر متوجه شدید که خمیر خیس است و واقعاً به دستان شما می چسبد، احتمالاً به آرد بیشتری نیاز دارید. من معمولاً چند قاشق غذاخوری در یک زمان اضافه می کنم تا به قوام مناسب برسد. برای مرجع ویدیوی این پست و همچنین نمودار کوکی زیر را ببینید!

چرا کلوچه های من اینقدر پف کرده؟

این معمولاً به این معنی است که آرد زیادی در خمیر وجود دارد و از پخش شدن بیشتر آنها جلوگیری می کند. مطمئن شوید که همیشه آرد خود را به درستی اندازه گیری کنید (با قاشق آن را در پیمانه اندازه گیری در مقابل برداشتن از کیسه). از آنجایی که همیشه می‌توانید مقدار بیشتری اضافه کنید، مهم است که برای شروع آرد را زیاد نکنید. ویدیوی موجود در این پست را برای مرجع در مورد سازگاری صحیح ببینید!

چگونه باید کوکی ها را بعد از پخت نگهداری کنم؟

کوکی ها را می توان در ظرف دربسته در دمای اتاق به مدت 3 تا 4 روز یا به مدت یک هفته در یخچال نگهداری کرد. ما روش یخچال را برای تازه نگه داشتن آنها دوست داریم! اینها ظروف نگهداری شیشه ای مورد علاقه شخصی ما هستند!*
9190265729

Recent Posts

وسایل ضروری برای شیرینی پزی

شیرینی پزی یک سرگرمی ارزشمند است که به چند ابزار ضروری نیاز دارد. در اینجا…

1 روز ago

کاربردهای قوری پیرکس

قوری‌ پیرکس یک روش منحصر به فرد و زیبا برای دم کردن و لذت بردن…

1 هفته ago

رسپی تاکو مرغ با سس سبز

آشپزی با پیرکس ؛ رسپی تاکو مرغ با سس سبز :این تاکوی مرغ مورد علاقه…

2 هفته ago

دستور پخت سیخ گوشت گاو به همراه سیر و فلفل سیاه

دستور پخت سیخ گوشت گاو سیر و فلفل سیاه در ظرف پیرکس : این سیخ…

3 هفته ago

کوفته ریکوتا با رویه ترد

این کوفته ریکوتا یک غذای ساده و خوشمزه برای خانواده است! کوفته های خانگی آبدار…

1 ماه ago

براونی مخصوص مهمانی با استفاده از ظرف پیرکس

براونی ها با لایه ای ضخیم از کرم پوشیده شده و رنگین کمان پاشیده شده…

1 ماه ago