Categories: آشپزخانه

دستور پخت سیخ گوشت گاو به همراه سیر و فلفل سیاه

دستور پخت سیخ گوشت گاو سیر و فلفل سیاه در ظرف پیرکس : این سیخ های گوشت گاو طعم جدید و خاصی از کباب گوشت گاو به ارمغان می آورد! نوارهای نازک استیک قهوه ای و کاراملی شده تا آبدار و شیرین شود.

به نقل از ویکی پدیا :

گوشت گاو (به انگلیسی: beef) گوشتی است که به‌طور عمده در غذای شهروندان ایالات متحده، آرژانتین، چین، برزیل، خاورمیانه، استرالیا، اروپا و همچنین آفریقا و بخش‌هایی از آسیای شرقی استفاده می‌شود. در برخی مذاهب و فرهنگ‌ها مانند مذهب هندو و فرهنگ هندی گوشت گاو حرام است.گوشت گاو پس از گوشت خوک و گوشت مرغ سومین گوشت پرمصرف در جهان است. ایالات متحده، برزیل و چین سه مصرف‌کننده بزرگ گوشت گوساله و گاو هستند.

دستورالعمل تهیه دستور پخت سیخ گوشت گاو سیر و فلفل سیاه در ظرف پیرکس

1-آماده سازی (اختیاری): سیخ های خود را خیس کنید – حداقل 15 دقیقه برای سیخ های چوبی.
2-گوشت گاو: نوارهای گوشت گاو را با سایر مواد گوشت گاو در یک کاسه پیرکس اصل فرانسه مخلوط کنید. اگر زمان برای مرینیت کردن دارید، به دنبال آن بروید. یک جلسه 30-45 دقیقه ای مارینینگ خوشمزه است! اما من قول می دهم که اگر تمام چیزی که دارید 5-10 دقیقه باشد، باز هم عالی خواهند بود.
توسط فروشگاه لوازم آشپزخانه ایران هوم ور منتشر شده در 26  سپتامبر 2024
3-سیخ: گوشت گاو را روی سیخ بکشید – فقط آن را در آنجا بکوبید. سیخ ها را روی یک ورقه پخت با کاغذ روغنی قرار دهید. روی آن را با فلفل سیاه تازه خرد شده بریزید.
4-آبگوشت: یک توری فر را 4 تا 6 اینچ زیر عنصر حرارتی قرار دهید. جوجه های گوشتی را برای چند دقیقه روی حرارت زیاد گرم کنید. گوشت گاو را به مدت 6 دقیقه آب پز کنید – روی آن سطح بالایی کارامل می کنیم.
5-سرو: اجازه دهید گوشت گاو برای چند دقیقه بماند. روی‌های طلایی را با آب تابه بمالید و کمی آبلیمو و سس ماهی بپاشید. جادو اتفاق خواهد افتاد. روی آن را با گشنیز یا فلفل چیلی ترد بریزید و با سالاد خیار سرو کنید . دودهای مقدس! می‌توانید آن‌ها را به‌صورت ساده، آب‌ریز یا در ظرف برنج بخورید. لیس زدن انگشتشان خوب است. شناخته شده ام که آنها را درست بالای اجاق گاز می خوردم.

در تمامی مراحل میتونید از ظروف پیرکس اصل فرانسه استفاده کنید

سایر روش های پخت بدون سیخ:

  • در دمای 450 (یا با درجه حرارت بالا) به مدت 5-6 دقیقه سرخ کنید. برای بهترین نتیجه، من دوست دارم سرخ کن هوا را از قبل گرم کنم. تکه های گوشت گاو را در یک لایه برای قهوه ای شدن بهینه نگه دارید – این ممکن است نیاز داشته باشد که بسته به اندازه سرخ کن هوا، آن را به صورت دسته ای انجام دهید. برای این روش سبد را با پوست کاغذی می چینم.
  • به مدت 6 دقیقه روی یک ورقه پخت با کاغذ روغنی تفت دهید! بدون سیخ هم خوب کار میکنه
  • تابه را در یک تابه چدنی بسیار داغ فقط به مدت 3-4 دقیقه، عمدتاً بدون مزاحمت، بپزید تا زمانی که مقداری قهوه ای طلایی رنگ مشاهده کنید.
  • اگر از سیر و زنجبیل تازه استفاده می کنید: 3 حبه بزرگ سیر و یک دسته زنجبیل 1 اینچی را رنده کنید.
  • برای تهیه کمی سالاد خیار: نصف یک خیار و یک موسیر را نازک برش دهید، در یک کاسه کوچک با یک یا دو قاشق چایخوری آبلیمو یا سرکه، به اضافه مقداری نمک، فلفل و شکر بریزید.

جدیدترین مدلهای فنجان لومینارک رو از دست ندید!

9190265729

Recent Posts

وسایل ضروری برای شیرینی پزی

شیرینی پزی یک سرگرمی ارزشمند است که به چند ابزار ضروری نیاز دارد. در اینجا…

1 روز ago

کاربردهای قوری پیرکس

قوری‌ پیرکس یک روش منحصر به فرد و زیبا برای دم کردن و لذت بردن…

1 هفته ago

رسپی تاکو مرغ با سس سبز

آشپزی با پیرکس ؛ رسپی تاکو مرغ با سس سبز :این تاکوی مرغ مورد علاقه…

2 هفته ago

دستور پخت کوکی با چیپس شکلاتی خانگی

دستور پخت کوکی با چیپس شکلاتی خانگی در ظرف پیرکس : اینها بهترین کوکی های…

4 هفته ago

کوفته ریکوتا با رویه ترد

این کوفته ریکوتا یک غذای ساده و خوشمزه برای خانواده است! کوفته های خانگی آبدار…

1 ماه ago

براونی مخصوص مهمانی با استفاده از ظرف پیرکس

براونی ها با لایه ای ضخیم از کرم پوشیده شده و رنگین کمان پاشیده شده…

1 ماه ago